راهنمای خرید

"خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “آرنیک” بر مبنای قوانین و آئین  نامه  های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین  جمهوری  اسلامی ایران صورت می پذیرد."

استفاده از فروشگاه اینترنتی آرنیک به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  • در انتخاب روش ارسال خود دقت کنید .
  • زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در  صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بسته‌بندی از تحویل گرفتن مرسوله  خودداری نمایید در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل  مانند کالارسان تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهدۀ مشتری می‌باشد
  • برای پیگیری سفارش خود از ساعت 10 تا 21 با بخش پیگیری سفارش تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت انلاین  با کارشناسان بخش مربوطه ارتباط برقرار نمایید.
  • در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید.
  • اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود  دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری  را از این مسئله مطلع نمایید
  • کیس‌های اسمبل شده به صورت رایگان و با روش ارسال باربری ارسال می‌شوند

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری
- مشتری  می‌بایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل می‌باشد را در  حساب کاربری خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد  کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت می‌کند.)
-  در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره  کارت اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در  حساب کاربری خود می‌پذیرد که نسبت به انجام تراکنش‌های مالی در خصوص عودت  وجه خرید‌های انجام شده از فروشگاه آرنیک، رضایت داشته و با معرفی کارت در  حساب کاربری مسئولیت‌های قانونی در این خصوص را می‌پذیرد.
- در صورتی که  سفارشی نیازمند عودت وجه باشد و بین شماره کارت مورد استفاده جهت واریز  وجه سفارش و شماره کارت اعلام شده از سوی مشتری جهت عودت وجه، مغایرتی وجود  داشته باشد، فروشگاه آرنیک مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به  شماره کارت اول واریز خواهد نمود.


- پس از دریافت کالای مرجوع شده، کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه آرنیک ایرادات مطرح شده را بررسی می‌کنند .
2- علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین موجود، درخواست مرجوعی تایید یا رد می‌شود.
3-  پس از بررسی و در صورت تایید ایراد مطرح شده در خصوص کالا ، ادامۀ مراحل  در بخش خدمات فروشگاه آرنیک طی می‌شود و در صورتی که ایراد مطرح شده توسط  مشتری به تایید کارشناسان فروشگاه نرسد ، کالا برای مشتری بازگردانده  می‌شود.
4- در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد،  کالای مذبور برای خریدار بازمی‌گردد، فروشگاه آرنیک در قبال کالا و  زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

 

روش های ثبت سفارش درفروشگاه آرنیک
1- ثبت سفارش از طریق وب سایت و پرداخت اینترنتی سفارش
2- ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش


استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
برخی از کالاها شامل مهلت هفت رو نمی شوند، برای اطلاع از این کالاها به بخش گارانتی در سایت مراجعه کنید. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  7  روز پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن‌ها جداً خودداری شود.
-  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا  جعبه اصلی خود به همراه کلیه‌ی متعلقات همراه به فروشگاه آرنیک بازگردانده  شود.
- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا  جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و  امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- این سرویس  اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه‌ی کالا و  قطعات تزیینی) که در اثر استفاده‌ی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را  شامل نمی‏‏‌شود. استفاده‌ی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و  نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و  استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای  کالا) می‌شود.


اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:
-  وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از  دریافت کالا، به واحد پردازش سفارش  (داخلی 708) از طریق تماس  تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا  قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط  اولیۀ خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصول جهت اطلاع و کمک  به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با  کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت  کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
-  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد،  امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال  یا بسته‌بندی اصلی و اولیۀ خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان  تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد،  لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً  خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که  کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به فروشگاه آرنیک بازگردانده شود.  برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی  کالا و یا پاره و مخدوش‌ کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده  از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
-  آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات  پس از فروش  از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.
-  لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً  خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا  در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا  نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا  پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این  سرویس را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
توجه  بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز  نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و  حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر  از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2: از آنجا که گاما آی تی یک  وبسایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به  مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف  خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.
-  با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید  کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و  در شرایط اولیۀ خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام  ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه  فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیۀ کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهدۀ مشتری خواهد بود.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
- از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.
- پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.
-  با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط فروشگاه آرنیک، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و  اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و  تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است .

 

هزینۀ ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
 -  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید  کارشناسان خدمات پس از فروش گاما آی تی برسد، هزینه‌های ارسال به عهدۀ  فروشگاه است.
- در  صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه، هزینۀ ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهدۀ مشتری خواهد بود.



زمان ارسال سفارش:

  1. ارسال شیراز از 24 تا 48 ساعت کاری به طول می‌انجامد
  2. ارسال فوری روزانۀ شیراز (در محدودۀ ارسال و با هزینۀ مشتری) در صورتی  که ثبت و تکمیل سفارش تا پیش از ساعت 12 باشد در شرایط کلی تا پایان روز  کاری خواهد بود و بعد از این ساعت، تا قبل از ظهر روز بعد ارسال خواهد شد
  3. ارسال به شهرهایی بجز شهر شیراز، با توجه به مسافت شما از شهر شیراز از 24 تا 96 ساعت کاری به طول می‌انجامد
  4. ارسال مرسوله‌های پستی همه روزه تا قبل از ساعت 12 امکان پذیر است
  5. ارسال مرسوله‌های پس کرایه (تیپاکس، باربری، ترمینال...) همه روز تا قبل از ساعت 17 امکان پذیر است



اطلاعات فروشگاه آرنیک جهت تماس
--------------------------------------------------------------------

07132362245   

09390899303  

شیراز , خیابان ملاصدرا , معدل غربی , پاساژ کسری